Wednesday, February 9, 2011

you are most welcome :)

Saya mahu membebel pasal blog saya yang entah apa apa ini kan.
Saya rasa apa yang ada dalam otak saya ini, saya menvisualkan di dalam blog ini, meluahkan, menceceh dan membuatkan blog saya berserabut dengan macam macam entri, kejap pasal isu semasa, kejap pasal isu peribadi, kejap lagi tak pasal tentang makanan pula dah nanti
APA INI NORASHIKIN?!

Hahahaha :D

Welcoming anyone , you, you, you, who else? ahh you ( pointing finger ok )to my
TRASHY SAGGY PANTS
blogspot of mine. :)

3 comments:

Aisyah said...

i like the way you write.
it defines who you are.
what i write lately had nothing to do with you my dear bahalol. <-- please search the dictionary for the meaning
bhahaha!

i understand everything that you write because through writing, we can say things that we can't say with words. macam mana nak cakap eh.. faham faham je la. sometimes kita lebih suka berdiam kan? so melalui menulis ni kita dapat cakap apa yang kita diam kan?
ngerti?
tak?
fakiu.
hug hug hug!

nora dora said...
This comment has been removed by the author.
nora dora said...

:D hehheehe
bahik la
faham kak cha
fakiu trois cent aussi!!
hughughughughughug!