Sunday, May 8, 2011

Andropostteenpreadultblues - I hate you

Hahaha, mulakan hari saya dengan ketawa ;)

Saya tau sekarang ini umur saya sudah di ambang dewasa, hurmerrr ;o
Saya juga tau tahun depan umur saya sudah lepas limit remaja,limit belia,limit apa lagi dan akan masuk ke dalam fasa dewasa, fasa yang menginjakkan lagi banyak masalah, banyak ujian, banyak halangan, dan meningkatkan paras hormon estrogen lebih lagi, saya tau itu semua
tapi
Saya belum bersedia untuk menghadapi kenyataan. saya masih lagi berpaut pada tiang besi remaja / belia, tak mahu melepaskan tiang itu, saya masih perasan umur saya 19,20 lagi padahal isk isk isk lagi lima tahun umur saya 30. Whathefish......

Saya terperangkap di dalam badan perempuan dewasa, saya berada didalam badan yang semakin penat ini, saya merasa jelik juga bila orang cakap "macam budak kecil lah kau ini!" "macam budak-budak eh perangai ikin ini" "matang sikit jangan jadi budak-budak boleh tak" "kau tu dah tua, tak payah perasan muda" "tolonglah, matang sikit"
"fakkkkkkkkkk"
Kau orang semua tak rasa apa apa yang saya rasa, saya tak nak salahkan keadaan tapi keadaan itu yang terpaksa juga melihat diri ini jadi apa. Cis betul, saya sendiri tak pernah rasa zaman kanak-kanak saya, saya tak pernah tahu apa perkara paling best yang saya buat masa kanak-kanak dulu, dan bila saya ada 1 atau 2 kenangan indah masa kecil itu saya simpan sampai sekarang untuk rasa diri saya taklah teruk sangat, tapi saya still rasa kenangan yang tak best lagi banyak dari yang best... isk isk saya rasa emosi betul tulis entri  ini sampai nak menangis serious 
"I was not a happy child back then :( "
Tiada hug dari ma, tiada goodnite kiss dari bah, hanya ada tok saya yang tolong kiss dahi saya bila saya nak tidur, tapi dia sibuk kerja,tak selalu ada masa, nek saya pula tak ada masa nak manja-manjakan saya sangat, dia suka manjakan kucing ja lah huh :o

Jadinya, bila saya sudah besar panjang, saya masih rindukan zaman kanak-kanak saya tapi yang best best ja lah, kalau boleh putar balik masa, saya pilih masa kanak-kanak itu tapi saya hidup dengan tenang dan aman lah masa itu, dan saya rasa kalau saya besar pun tak ada la macam budak-budak sangat, ka sama ja ? huh

Saya mengaku kadang-kadang saya kecil hati atau terasa hati kalau orang cakap saya macam lah saya ini tak ada perasaan, saya tak buat buat pun kebudakkan itu, it comes naturally, myself miss the little me, dia asyik rasa dia budak lagi, so macam mana saya nak buat dengan diri saya sendiri itu ?

Hah!!. saya tahu, mungkin kalau saya belajar kenal diri saya, saya akan cari balik kekuatan saya dan tak mahu lagi berada dalam pre adult bluessssssss, saya perlu bangun dan buktikan saya bukan apa yang mereka sangkakan, saya tahu saya matang bila saya mampu membuat keputusan untuk hidup saya tanpa memikirkan orang lain, ehh bunyi macam selfish ja ;o ahhhh pedulilah nak tengok sangat perubahan, anjakan paradigma hah kau, ok saya akan cuba untuk berubah dan tidak lagi macam budak-budak
-
-
-
-
I can't                                                                                                                  I miss my childhood
I want to be a little girl forever even though peeps around me keep on saying word or whatsoever...I still want to listen to LMFAO ( ehh ? ) tak ada kena mengena ok hahahhahahahahahaha :D

Ok lah, saja nak meluah perasan tak apalah lega sedikit, eleh sedikit ja ok lah tu alala alala alala
Nah video, best lagu ini
Ok, papai pai pai pancake chocolate syrup voila!!


No comments: