Wednesday, January 12, 2011

Orang lama

Hari ini saya asyik layan You Tube ja, layan lagu lama-lama macam lagu BPR, Wings, Blackrose, dll boleh gitu.
Dah tiada apa mahu buat, kerja saya memang kena menghadap depan pc dan tengok lah apa-apa yang patut.

Lepas itu saya layan LMFAO, haih sebab sudah tidak tahu nak buat apa, mahu muat turun filem ke, lagu ke saya kurang pandai, boleh gitu. Tidak apa, saya mahu "explore" kalau-kalau boleh kan. Saya rasa macam nak layan "Bobby" lah ( gila ini ) kemudian saya nak layan lagu "Mohabbatein", boleh gitu. boleh lah. 

Semalam tiada citra mahu tulis entri, penat mungkin Tiada apa mahu membebel lagi, baru-baru saya ingat saya nak cari idea dulu, nak cari topik kemudian baru letak dalam blog ini.
Ok. papai.
Nah, kasi lagi video untuk kamu sahaja.

No comments: